PolskiAngielski NAPISZ DO NAS: biuro.cgrot@gmail.com LUB ZADZWOŃ: Cezary:667-969-373 | Radosław:533-293-557 | Krzysztof:730-081-510
wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » FAQ
bannerdolny
Kategorie
Kontakt
  • Biuro HandloweCGROT
    ul. Rybnicka 8
    44-193 Knurów
    Oddział w CzęstochowieAl. N.M.P. 1 lokal 16
    42-202 Częstochowa
    Tel. 533-293-557

    NIP: 609-003-52-34
  • E-mail:biuro.cgrot@gmail.com
  • Telefon667-969-373 Cezary Grot
    533-293-557 Radosław Grot
    730-081-510 Krzysztof Nowak
  • Godziny działania sklepuBiuro obsługi klienta czynne poniedziałek - piątek w godzinach 8.00 - 19.00, soboty 9.00 - 13.00, w niedziele i święta nieczynne
Systemy płatności
  • Przelewy24
Chmura tagów

FAQ

W jaki sposób mogę dokonać zakupu?

Zamówienia można dokonać :
Sklep - poprzez nasz sklep internetowy dodając produkt do koszyka i wybierając interesująca nas metodę płatności.
Telefonicznie - kontaktując się z nami na pod nr tel.667-969-373 lub 533-293-557
Wysyłając do nas zapytanie (zakładka kontakt). W takim przypadku oddzwaniamy do klienta w przeciągu 25 minut i przyjmujemy zamówienie.
Wysyłając do nas na maila biuro.cgrot@gmail.com  zamówienie z interesującymi nas produktami.

 

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Zamówienie opłacić można wybierając na karcie zamówienia jedną z poszczególnych opcji metod płatności:
Przelew bankowy na nasze konto:
PKO Bank Polski, nr. Konta: 54 1020 2733 0000 2002 0055 9831
CGROT Cezary Grot
44-193 Knurów, ul. Rybnicka 8
Dotpay
(Podczas składania zamówienia należy wybrać formę płatności Dotpay, dzięki czemu zamówienie można opłacić kartą kredytową lub wykonać przelew bankowy)
Płatne przy odbiorze u kuriera

 

Jaki jest przybliżony termin oczekiwania na zamówienie?

Przybliżony termin dostawy wygląda następująco: Zamówienia dokonane i opłacone do godziny 14:30 zostaje tego samego dnia przekazane do realizacja. Następnie w zależności od produktu następuje jego wysyłka. Przybliżony czas wysyłki podany szczegółowo został w informacjach o produkcie
 

Czy wysyłamy paczki za granicę? Jaki jest przybliżony koszt wysyłki za granicę?

Tak, jest możliwa wysyłka towaru za granicę, klient zainteresowany taką opcją musi wcześniej się z nami skontaktować, celem indywidualnej wyceny transportu
 

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia?

Zamówione u nas produkty można odebrać osobiście. Proszę złożyć zamówienie i wybrać darmowy sposób dostawy "odbiór w sklepie". Zakupione w ten sposób towary zostaną przez nas przygotowane o czym powiadomimy klienta mailowo. Przed wizytą zalecamy wcześniejszy kontakt, który ma na celu potwierdzenie przygotowania towaru do odbioru.  Zawsze towar zamówiony do odbioru osobistego zostaje odłożony dla klienta i czeka na jego przybycie. Odbiór możliwy jest w siedzibie naszej Firmy w Knurowie, ul. Rybnicka 8
 

Jak mogę sprawdzić co dzieje się z paczką?

Po nadaniu paczki,na podany przez Klientów adres e-mail, zawsze przesyłany jest nr listu przewozowego do śledzenia przesyłki.Pierwsze wpisy widoczne są tego samego dnia,późnym wieczorem.
 

Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem paczki?

Niestety telefoniczny kontakt przed doręczeniem paczki nie należy do obowiązków kuriera. Zawsze jednak podajemy na liście przewozowym telefon do klienta podany przy zamówieniu, a w przypadku kiedy klient ma życzenie aby kurier się z nim skontaktował dodatkowo umieszczamy w uwagach dla kuriera adnotacje o konieczności wcześniejszego kontaktu z klientem.
 

Czy mogę sprawdzić paczkę w obecności kuriera?

Zawartość paczki należy zawsze sprawdzić w obecności kuriera. Wówczas w przypadku stwierdzenia uszkodzenia proszę spisać protokół reklamacyjny i przesłać go do nas (protokół posiada kurier). Tylko na tej podstawie jesteśmy w stanie dochodzić roszczeń od firm wysyłkowych.
 

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Oczywiście produkt zamówiony przez Internet można zwrócić w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania. Produkt należy zwrócić na adres:
CGROT
44-193 Knurów  
ul.
Rybnicka 8
Do paczki proszę dołączyć dowód zakupu oraz informacje  wraz z danymi, a także numer konta do zwrotu należności za produkt.

 

Jaka jest procedura reklamacyjna?
Zwroty i reklamacje zostały opisane w oddzielnej zakładce

 

Dlaczego nie otrzymałem na e-mail potwierdzenia mojego zamówienia?

Brak potwierdzenia może być spowodowany literówką, która wkradła się podczas wypełniania danych w zamówieniu. Proszę także dokładnie przejrzeć wszystkie zakładki, foldery na swoim koncie pocztowym (Spam, Inne) możliwe, że nasza wiadomość z potwierdzeniem zamówienia mogła tam trafić. W przypadku braku potwierdzenia, prosimy o kontakt biuro.cgrot@gmail.com
 

 
Przejdź do strony głównej

Promocje czasowe

UBS01 PINK PLATFORMA WIBRACYJNA -189701

UBS01 PINK PLATFORMA WIBRACYJNA

494,99 zł459,99 zł
Platforma wibracyjna UBS01 to urządzenie, dzięki któremu osiągniemy idealną sylwetkę. Ćwiczenia na platformie to trening całego ciała: mięśni nóg, pośladków, brzucha, a także górnych partii mięśni. Platforma pozwala na trening na 3 stopniach intensywności.…
szt. Do koszyka
pozostało tylko do końca promocji !!
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl