PolskiAngielski
NAPISZ DO NAS: biuro.cgrot@gmail.com LUB ZADZWOŃ: Cezary:667-969-373 | Radosław:533-293-557 | Krzysztof:730-081-510
wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Artykuły2 » Platformy treningowe - wibracyjne
dostawa
Kategorie
Producenci
Kontakt
  • Biuro HandloweCGROT
    ul. Rybnicka 8
    44-193 Knurów
    Oddział w CzęstochowieAl. N.M.P. 1 lokal 16
    42-202 Częstochowa
    Tel. 533-293-557

    NIP: 609-003-52-34
  • E-mail:biuro.cgrot@gmail.com
  • Telefon667-969-373 Cezary Grot
    533-293-557 Radosław Grot
    730-081-510 Krzysztof Nowak
  • Godziny działania sklepuBiuro obsługi klienta czynne poniedziałek - piątek w godzinach 8.00 - 19.00, soboty 9.00 - 13.00, w niedziele i święta nieczynne
Systemy płatności
  • Przelewy24
Chmura tagów

Platformy treningowe - wibracyjne

Data dodania: 03-10-2019 Platformy, a dokładniej wykorzystywane w fitnessie platformy wibracyjne stają się coraz bardziej popularne i chętniej wykorzystywane. Staje się tak ze względu na ich liczne zalety i plusy wykorzystania. Trening z wykorzystaniem platformy wibracyjnej niesie za sobą korzyści nie tylko pod względem treningu typu fitness. Dużą rolę odgrywa także możliwość użycia platformy w sensie rehabilitacyjnym.

Platformy – możliwości, plusy, zalety treningu.

Platformy, a dokładniej wykorzystywane w fitnessie platformy wibracyjne stają się coraz bardziej popularne i chętniej wykorzystywane. Staje się tak ze względu na ich liczne zalety i plusy wykorzystania. Trening z wykorzystaniem platformy wibracyjnej niesie za sobą korzyści nie tylko pod względem treningu typu fitness. Dużą rolę odgrywa także możliwość użycia platformy w sensie rehabilitacyjnym.

alt

Jak trening na platformie działa na nasze ciało?

-poprawia wydajność i kondycję mięśni

-to przyjemny trening, którego systematyczne wykonywanie wpłynie pozytywnie na nasze samopoczucie psychiczne

-przyjmuje się, ze trening angażuje ponad 90% mięśni naszego ciała. I co najważniejsze nie musi trwać długo. Wystarczy już około 15-30 minut dziennie regularnego treningu, aby pobudzić nasze ciało, przynosząc przy tym odpowiednie efekty.

-dzięki platformie ćwiczymy i poprawiamy koordynację ruchową, a także przyspieszeniu ulega metabolizm

-poprawia się wygląd naszego ciała – co zależy od intensywności treningu. Im bardziej napinamy mięśnie, tym lepsze będą efekty. Pozbywamy się cellulitu. Skóra staje się wygładzona i napięta. Trening na platformie pomaga także spalić tkankę tłuszczową – a więc doskonale pomaga w walce z dodatkowymi kilogramami

-ćwiczenia na platformie nie obciążają stawów, poprawia się ich kondycja i elastyczność

-zwiększa się gęstość kości, stają się bardziej wzmocnione

-platformy mają także szerokie zastosowanie pod względem rehabilitacji

-regularny trening wpływa na układ hormonalny oraz prawidłowe krążenie krwi. Dochodzi do szybszej regeneracji organizmu. Taka aktywność pomaga także uśmierzyć i zmniejszyć odczuwalne bóle oraz pozbyć się niezdrowych, toksycznych substancji z naszego organizmu.

alt

Jakie ćwiczenia możemy wykonywać?

-poprawa i wzmocnienie wytrzymałości oraz elastyczności mięśni – głównie ramion, przedramion czy grzbietu. Aby to osiągnąć na platformie kuca się przyjmując pozycję startową. Ręce pozostają rozstawione na szerokość ramion, ciężar ciała przenosimy do przodu.

-praca nad mięśniami nóg- ud, pośladków oraz mięśni brzucha. Aby to osiągnąć należy stanąć na platformie z szeroko rozstawionymi nogami. Gdy pracujemy nad mięśniami skośnymi brzucha, ciało należy odchylać delikatnie w stronę prawą lub lewą.

Mimo tak wielu zalet, ćwiczeń na platformie nie mogą wykonywać wszyscy. Istnieją ku temu odpowiednie przeciwwskazania. Oto kilka z nich:

Nie jest to trening przeznaczony dla:
-kobiet w ciąży,
-osób z przewlekłymi chorobami serca,
-osób chorych onkologicznie,
-osób mających rozruszniki serca, implanty oraz protezy
-osób chorych na padaczkę
-osób mających przepuklinę
 Na platformie nie powinny ćwiczyć osoby cierpiące na choroby zapalne czy mające świeże, otwarte rany ciała.

alt

Jakie platformy są dostępne?

Na rynku dostępne są różne platformy w jakie możemy się zaopatrzyć i ćwiczyć na nich we własnym domu. Istnieje wiele modeli, które ze względu na różnorodność posiadanych funkcji będą się głównie różnić ceną. Dużą rolę przywiązuje się do takich parametrów jak możliwość wyboru intensywności treningu czy jego częstotliwość.

alt

Co warto pamiętać?
Trening na platformie powinien być wykonywany z przerwą (co 48h) tak, by mięśnie mogły się zregenerować.

 Należy pamiętać o:

-odpowiednim przygotowaniu się do treningu na platformie – dobrać odpowiednie obuwie, co zmniejszy ryzyko kontuzji

-ćwiczenia należy rozpocząć po uprzedniej rozgrzewce, tak be przygotować mięsnie do wysiłku fizycznego

-należy dobrać intensywność treningów do swoich możliwości, nie przeciążając ciała

 

alt



Platformy wibracyjne dają szereg możliwości i zastosowań. To urządzenie, które nie tylko pozwoli Ci na utrzymanie formy oraz zapewni możliwość szybkiej aktywności fizycznej po całym dniu w pracy. Wpłynie również korzystnie na wygląd ciała, przynosząc mu przy tym ulgę.

Komentarze (0)

Przejdź do strony głównej

Promocje czasowe

Stepper inSPORTline Skeleton-17523

Stepper inSPORTline Skeleton

1 419,00 zł999,00 zł
  Stepper inSPORTline Skeleton to nowy stepper o bardzo stabilnej konstrukcji ze stałymi uchwytami, wzbogacony o wbudowane czujniki tętna. Stepper inSPORTline Skeleton posiada dwa solidne amortyzatory, które posiadają 12 stopni oporu, można go zmieniać…
szt. Do koszyka
pozostało tylko do końca promocji !!

Producenci

  • Axer Sport
  • Bestway
  • HMS
  • HMS PREMIUM
  • inSPORTline
  • Molten
  • NILS
  • NILS EXTREME
  • SMJ sport
  • Street Surfing
  • Vinex
  • W-Tec
  • Waimea
  • WHAM-O
  • Windrunner
  • WISH
  • WORKER
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl